Monday, December 14, 2009

Godmorgon Måndag!

Tor tittar ut på en ny dag


Jag och Tor är vakna och happy att det är måndag och en ny vecka att se fram emot. Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Vi har nämligen planer för kommande dagar denna veckan så idag ska vi bara njuta av prommis och hemmadag ;-)

Filmen "Holiday" som vi tittade på igår var ju verkligen en supermysig julfilm...och jag är glad, om än något förvånad, att både jag och M lyckades hålla oss vakna filmen igenom...alltid brukar ju någon av oss somna, (oftast M ;-).
Jag lyckades till och med fått fixat mina naglar så det är jag glad över...mitt enda bekymmer nu är vilken färg jag ska ha på naglarna...hmm.

Tor har faktiskt börjat att stå längre stunder utan att hålla sig i...Det är kul att se hur han står och ballanserar innan han måste vila benen och försiktigt sätter sig ner på rumpan...Jag skulle inte bli förvånad om han går helt själv innan han är 1 år..ni skulle se honom med lära-gå-vagnen, oj vad han pinnar på med den...fram och tillbaka, fram och tillbaka ;-) *älsklingen min*





God Måndag från oss till Er!

No comments: