Tuesday, December 8, 2009

BVC besök och sushi

Jag idag!
Idag har jag och Tor varit inne en sväng i stan på förmiddagen, vi kom just hem.
BVC besök stod på schemat och dessutom tänkte jag passa på att stilla mitt "craving" för sushi som har följt mig under ca 2 veckor nu...

På BVC gick allt smidigt och lätt, Tor var gladis som vanligt, men vi fick rådet att kaloriberika hans mat lite så han inte ska fortsätta att plana för mycket i vikt...så som han rör sig nu för tiden så är det ju inte så konstigt att han planar ;-), men mer smör i maten ska han få...















I Love Tors nya 70-tals-inspererade byxor från Me&I...de färgglada sockarn är också nya från Me&I och verkar vara en favorit hos Tor...han älskar att titta och ta på dem ;-)...Nu väntar vi bara på den urhärliga bodyn som borde komma i brevlådan idag...eller imorgon ;-)

Min sushi, som just nu står i kylskåpet och väntar på att jag ska bli hungrig ;-)...



2 comments:

Tina said...

Har aldrig vågat prova på sushi, hur smakar det? Fisk?

Linda said...

Ne, det smakar inte så mycket fisk faktiskt, eftersom fisken ju är rå. Men med ingefära, wasabi och soya blir bitarna itroligt mumsiga...det smakar fräsht lixom ;-)...tycker absolut att du ska prova...tyckar att ALLA ska prova...och om man är osäker kan man ju alltid börja med att beställa vegetarisk sushi första gången...det gjorde jag innan jag provade med fisk ;-)...