Wednesday, December 23, 2009

Long walk

Jag och Tor har just varit ute på en lååång promenad med min mamma. Lite mer än 1 timme tog det att gå...och mesta av vägen var grusväg med rejält mycket snö...och att köra vagnen med bebis i, gör sitt kan jag säga ;-)...Jag ser det som ett träningspass ;-).
Nu kom just M hem och jag och Tor har fått aj,aj att gå in i sovrummet ;-), så vi ska sätta oss i vardagsrummet och busa lite medans M ska slå in julklappar...japp,japp I love Christmas...I love, love, LOVE!
Tor väntar på att mormor ska ta på sig ytterkläderna så vi kan gå...och Tor kan somna ;-)
Fabulous vinterlandskap
(Tor sover)



2 comments:

Anonymous said...

snyyygingar!! längtar tills i övermorgon :) då ska vi ha kul!

massa kramar

/ D

Linda said...

Ja, då blir det raj,raj...jag läntar...ska bli så kul att komma ut en sväng!