Wednesday, December 23, 2009

New winter...

Mamma kom förut med nya vinterskor till mig =).
Jag är verkligen i behov av ett par nya och har de senaste veckorna gått prommisar i gummistövlar ;-)...men inte nu längre.
Jag är verkligen happy att mamma hittade just dessa, som hon tipsade om igår. Det var blandannat detta ärende som jag skulle utfört idag, men eftersom mamma ändå skulle in till stan så kunde hon köpa dem.
De är praktiska, bra sula, varma och bra att gå prommisar i här ute på landet där vi bor...men dessutom snygga, och det gillar jag =)...


2 comments:

Lena Askerlund said...

Hoppas de blir till stor nytta i vinter. Det är inte bra för varken fötter eller gummit att gå promenader i -15 grader med gummistövlar! Då behös det andra doningar på fötterna! Så--- en liten extra julklapp kan man säga.

Linda said...

Ja, och jag blev jätteglad...Jag hade dem när jag åkte till gymmet också =)...som sagt, går fort att ta av och på...Tack mamma!