Saturday, December 19, 2009

Ensam hemma!

Åh, vilken konstig men härlig känsla att vara alldeles ensam hemma. Bara jag, tyst, och jag har duschat i lugn och ro...M och tor är hos svärmor och svärfar och jag tänker passa på att njuta!...Jag kan ärligt talat inte komma på när jag var ensam hemma senast...att komm iväg till gymmet för lite egentid i all ära...men att vara själv i hemmet...*underbart*!


Jag har varit och tränat nu på förmiddagen...Lördagens spinning/core-pass är härligt att starta helgen med och idag var det spinning till...gissa...jullåtar...inte mig emot, men många tycker tydlingen att det blir för mycket av julen i dessa tider. Jag tillochmed hade turen på min sida idag och blev lottad att få en julklapp ;-)...*yippy*
Dessutom vill jag bara visa att jag fortfarande ligger i tätklungan av Tour de France...riktigt stolt är jag, och jag har inga planer på att tappe nu i juletider...verkar inte mina konkurrenser heller ha ;-)...


Min vinst..vad kan det vara ;-)

2 comments:

Moa said...

Du e så duktig linda me spinningen!!! Kör så de ryker =D

Linda said...

Tack..du är också duktig med träningen =)