Thursday, December 3, 2009

En hälsning!

Här kommer en liten hälsning från mig i bråda dagar ;-). Denna veckan har varit så fullspeckad att jag knappt hunnit med att tänka...och det är ju redan torsdag!

Me&I-party, träning, städning, julklapps-shopping, Oriflame-möte, städning, bad, städning, träning...och såklart prommisar...och idag vaknade jag extra tidigt för att börja förbereda inför dagens "Jul-fest" som jag och Tor ska ha här hemma....8 mammor med bebisar var från början bjudna, 6 kommer idag, och vi ska ha några trevliga timmar tillsammans är det tänkt.

Allt ÄR bra med mig och hela familjen, men att prova på livet utan bloggen är bara en nyttighet för mig...jag försöker att inte få ångest...även om jag får det...men jag har kommit på att jag MÅSTE slappna av lite vad gäller bloggen därför har jag hållit mig undan så mycket IRL i veckan som möjligt...bloggen ÄR ett beroende, men med en mer mobil, viljestark och därav krävande son får jag dessutom dålig samvete varje gång jag bloggar i hans närvaro...stressande när han bokstavligen hänger i mina ben.
Haha, många säger att barnen blir med mer självständiga när de börjar krypa...inte min son...han är vid mina fötter HELA tiden...phu!

Så en stressig vecka passade bra att ta lite semester från bloggen...inte hinna tänka, inte hinna sakna...eller jo, sakna, fast ändå så har jag kunat hålla mig borta för det har HELA tiden varit något att göra.


Bissingkillen en morgon i veckan

5 comments:

Tina said...

Nej du får inte känna dig stressad över att inte hinna blogga. Herregud, finns viktigare saker att göra och som går före, som din son tex. Jag bloggar inte heller varje dag men eftersom du brukar göra det och helt plötsligt inte en enda liten bokstav så börjar tankarna spinna. Men, skönt att höra att allt är bra iaf. Gör det du måste och ska....kram på dig!

Moa said...

Å! Ja hade så gärna velat va me idag =( De e så typiskt när de e nått så blir barnen sjuka=(

Linda said...

Tina; Ja, jag känner att jag måste vänja mig lite vid att inte blogga...Internet och IRL välden i all ära, men man har ju ett annat liv också, så det har faktiskt känts rätt så skönt att inte skriva så mycket den sista tiden.

Moa; Det kommer väl fler tillfällen hoppas vi på, och jag och Tor hoppas såklart att få träffa er snart ändå =)

sandra said...

TackTackTack för en super mysig dag med er och allt gott du hade fixat...=)tack igen snälla söta du..=) kram sandra&tim

Linda said...

Tack själva för ni ville komma. Vänners sällskap är alltid trevligt =).