Wednesday, December 23, 2009

Det blir en lugn dag...

Godmorgon dagen före julafton!
M är ledig idag och har åkt till Trollhättan för att shoppa julklappar med sina kompisar. Det är en tradition de har =).
Jag och Tor däremot blir hemma idag. Vi hade tänkt att kanske åka till stan en sväng för att uträtta lite ärenden i sista minuten, men det har vi fixat på annat vis så lugn och ro här hemma blir det för oss ;-)...kanske nån promenad frampå dagen med min mamma om hon har tid.

Tors gåträning med få steg i taget hade fortsatt igår när mamma var barnvakt och...
När jag kom ut från tvättstugan förut, strax efter M hade åkt, så kom Tor samtidigt ut från badrummet, gåendes, med en shapooflaska i handen...Jag blev så stolt över min lilla älskling så jag nästan började gråta...Han gick!

Nu sover Tor då han vaknade tidigt idag, så jag ska passa på att småfixa lite =)

3 comments:

Linda said...

Åh, supermys. Grattis till lille Tor.. God jul på er.

Jessie said...

Stora killen :) :)

Linda said...

Tack Ni!