Friday, December 18, 2009

Fotboja?

Hejsan bloggen!
Äntligen fredag och jag och en sovandes Tor väntar just nu på våra FAB vänner från byn, som ska komma på fika idag =).
Jag har haft en fotboja denna morgon och förmiddag...tills fotbojan fick lägga sig i sin säng där han somnade ganska så omgående ;-)...Han är ju faktisk lite som en fotboja ibland...hänger i mitt ben och gnäller...oftast när han är tröttis, vilket jag ju vet att han var nu, så skönt att han får sova en stund nu, så han kan vakna och vara happy kille när han har kompisar här sedan =)
Min älskade fotboja

Fick oriflame idag =D...lyxig Tender Care med caramelsmak/lukt, Olive&Bamboo body cream, som kommer ut i nästa period och en ansiktskräm som doftar ljuvligt, som jag ska lyxa mig med när den andra är slut...

No comments: