Monday, December 21, 2009

Mys och hårinpackning

Nu har jag lagt min son som somnade i min famn med vällingflaskan...Den där vällingen verkar Tor äntligen ha fått "mysnys" ;-) om och sedan dess har han somnat i min famn...
Det blir som en win,win situation...Tor somnar mätt, trygg och nöjd, och jag får min mysdos och närhet till min älskade skatt...*Härligt*

Jag har proteinrik inpackning i håret som jag tänkte ska få sitta i under natten...lite extra hårvård behövs verkligen såhär års...mitt hår är jättetorrt och skadat av kylan...och så antar jag att plattången har har gjort sitt också...

Nu borde M snart komma så hinner vi kanske prata lite om dagen...haha måndagar går vi verkligen om varandra här hemma...men då blir det ju extra mysigt när man väl får stjäla en kram på kvällen =)...

No comments: