Saturday, December 26, 2009

Kalas idag!

Efter en sen natt igår, så har jag varit en trött mama idag...och gårdagens mindre hälsosamma livsstil satte sina spår märkte jag på träningen idag...men ibland så får man let go lite ;-)
Vi har varit i pulkabacken i förmiddags vilket var lika uppskattat idag av Tor, (och mig och M;-), och jag älskar de stunder vi får tilsammans alla 3...det är minnen jag ska bevara djupt i mitt hjärta. Det glädjer mig att M är ledig nu i mellandagarna och över nyr och helgen därefter, så vi har 1 hel vecka framför oss med många mysiga familjestunder.
När jag kom hem fren träning och spinning i eftermiddags, lade jag mig i 1 timme och sov, det var välbehövling för att undvika huvudvärk och trötthet på kvällens kalas.
Vi hade dock en trött son med oss till svärmor och svärfar, men han var nöjd och belåten hela tiden vilket var skönt ändå...vi åkte dock hem halv nio för att han skulle få ro att somna, vilket han också gjorde efter bara några meter i bilen ;-)...Nu sover han gott i sin säng.
Hoppas att ni har haft en härlig jul och jag önskar er en njutningsfull tid nu i mellandagarna som kommer =).
Tor är så glad i sin farbror...
...och jag tror att det värmer gott i farbror Robins hjärta
Paketleken pågår...och Marcus representerar våran familj...och han rodde faktiskt hem en vinst =)
Leker med Duplo.




No comments: