Tuesday, December 22, 2009

"Grillen" och sedan biomys...

Åh, vad skoj det var att komma ut lite med M, bara jag och han =)...
Haha, vi hade tänkt att göra en helkväll med middag på restaurang och sedan vidare till bion, men eftersom vi valde att gå på den tidiga föreställningen så fick själva "middagen" gå lite fortare ;-)...Det fick bli "grillen", att ta med, och efter vi hade hämtat ut biljetterna hade vi en halvtimme på oss att äta "i lugn och ro" i bilen innan vi gick in och satte oss på våra platser =)...Haha, där satt vi i bilen och njöt av egentid tillsammans, med Hamburgemål..., som mamma sa så kommer vi minnas den här kvällen och skratta tillsammans =)

Filmen var i alla fall SÅ bra! Jag drogs verkligen med i filmen trots att den var halvt animerad, (eller vad det heter), och overklig. Tro mig, om jag gillade den, så gillar nog nästan alla den...för sådana här filmer ligger verkligen inte i mitt intresse i verkliga fall...men efter jag hade sett reklamen första gången så visste jag att jag ville se den, så det var faktiskt min idé att jag och M skulle gå =), och det är jag glad att vi gjorde...Absolut en film värd att se!

När min älskling tar med mig på date, så slår han på stort..."grillen"
Två happy päron på väg till bilen efter en superbra film.

No comments: