Monday, December 28, 2009

En förmiddag på stan

Våran förmiddag har vi tillbringat inne i stan.
Jag var på gymmet kvart i nio för att hinna styrketräna lite innan spinningen och efteråt duschade jag och gjorde mig iordning för att åka och möta upp killarna på BVC.
Som vanligt var det lika skönt att höra att allt var bra med min skatt och dessutom hade han inte planat lika mycket denna gången utan gått upp lite mer, så allt såg fint ut =).
Efter BVC åkte vi för att handla allihopa tillsammans...det är ju rena lyxen har jag kommit på, att ha M med i affären som kör vagnen och kollar Tor, medans jag springer runt och samlar in varor ;-)...allt gick dubbelt så fort =).
Nu har vi dammtorkat och M har just åkt för att hämta maten inför kvällen. Jag misstänker att Tor borde vakna snart och vilja ha lite att äta, men tills dess ska jag fortsätta att plocka lite här hemma.
Ni juter väl av dagen!
Väntar på mina älsklingar på väg in till BVC
Leka med pappa i väntrummet på BVC

Väntar på pappa!




No comments: