Tuesday, December 22, 2009

Bio ikväll!

Idag har vi äntligen kommit oss ut på en förmiddagspromenad.
De senaste dagarna har vi inte varit ute då jag har ansett att det är för kallt att gå ut med Tor när det är -15 grader ute...men idag var det bara -5 grader och lite mildare så vi passade på ;-)...Tor var väl inbakad som vanligt dock där han satt i sin vagn och så småning om somnade.
Efter Tor lilla vagnnap, lite lunch, tvättfix och plock här hemma så blir det väl lite lek nu...och jag hoppas att Tor ska somna en liten eftermiddagsnap också då han sov så kort i förmiddags...
Jag kan också behöva mig lite vila med tanke på att jag och M ska gå på den nästar 3 timmar långa filmen "Avatar" i kväll =)...och jag och Tor vaknade ganska så tidigt i morses. Som tur är så bokade vi på kvällens första visning, (18.00)...annars hade vi varit hemma typ 12.00 ikväll...och det hade blivit jobbigt känner jag, både för mig, M och min mamma som ska vara barnvakt.
Väl inbakad i overall, åkpåse och fleésfilt i vagnen på promenad



4 comments:

Anonymous said...

den filmen är BÄST!!!!

/D

Linda said...

Vad kul. Jag brukar inte gilla sådana filmer, men när jag hade sett reklamen första gången så var det faktiskt min idé att jag och M skulle se den för jag tycker den verkar bra...Ska bli spännande!

Ida said...

Åh va mysigt med lite egentid med mannen,kan behövas ibland!! Hoppas att ni får en riktigt bra kväll! Vi på Fasanbacken vill önska er en riktigt GOD JUL!! Kram!

Linda said...

Tack till familjen =), och vi önskar er detsamma!