Friday, December 25, 2009

Bildbomb!

Här är bara några av alla blider som vi har från Tors första julafton!
Tor har fått en egen tomtevärld hemma hos farmor och farfar

Mys hos farbror Robin
Efter choklad-julskum
Tors första paket av farmor och farfar

Somnade i mammas famn under Kalle Anka
Julklappsutbelning och öppning pågår
...och hemma fanns det ännu mer paket att öppna...

Vi tog en prommis på väg till mamma
Myser i pappas famn och tittar på Tv
Många paket fick Tor även hos mormor...
Min familj!

Jag vill tacka;
Svärmor och svärfar för att ni hade fixat så fint med god mat och allt för oss, och för att vi fick komma!
Mamma för att hon hade fxat med lite kvällsmat när vi kom till henne på kvällen.
...och alla som har gett mig och min familj så otroligt fina julklappar. Vi är så tacksamma för allt fint som vi har fått!
Tack, Tack, tack!

4 comments:

annett said...

tack så mycket för att vi fick fira i hop med er alla. Sitter helt suveränt och skriver.

Linda said...

Det är bra det. Kul att stolen blev så bra =)

Lena Askerlund said...

Ni är värda allt gott ni kan få!!!!Ni betyder oerhört mycket för mig och det bästa på hela julafton var när ni var här. En guldsorti på julaftonskvällen!

Linda said...

Ja, det var allt mysigt på julaftonskvällen...och hela julafton =). Vi är glada som har en så bra familj på bådas sidor, och Tor är lycklig som har så många som bryr sig om honom.