Wednesday, December 30, 2009

Dagens sammanfattning

Dagen idag har varit lugn, Tor tog sig en rejäl nap i förmiddags och jag passade på att köra Wii fit =).
I eftermiddags var jag och Tor ute och åkte pulka en sväng i backen här bakom, dessutom tänkte jag att vi kanske kunde ta en promenad genom skogen, men vi kom inte så långt innan vi märkte att det inte gick med pulkan, så vi vände tillbaka till lekplatsen och pulkabacken där vi lekte, gungade, busade och åkte pulka en lång stund.

Kvällen har jag spenderat på gymmet med konditionsträning, styrketräning och avslutning med ett spinningpass...Jag ska spinna imorgon förmiddag också, så har jag fått gjort mina 3 spinningpass för denna veckan iaf...kanske jag kan unna mig en vanlig rutinrunda nån dag i helgen istället ;-)

När jag kom hem hade Tor just somnat, (eftersom han bara hade sovit 1 nap idag), så jag och M har tittat på "Män som hatar kvinnor"...(haha, vi var ju inte först att se den iaf), men den var verkligen bra, och nån av kommande dagar ska vi även se uppföljaren.


Bild på Tor från igår eftermiddag. Han blir sittandes på sin bil ibland och tittar på Tv...Han ser för gassig ut ;-)

2 comments:

Ida said...

Visst var den bra,man vill bara se nästa film,längtar till tredje filmen kommer på DVD nu =))

Linda said...

Ja, jag och M får titta på den någon dag SNART...hoppas i helgen =). Ha så bra ikväll!