Wednesday, August 25, 2010

Update...yesterday

Igår var verkligen en bra dag!
Jag och Tor var ute och lekte på förmiddagen och tog oss såklart en prommis när det ändå var dags för Tors nap.
Mitt i promenaden så ringde min faster som är hemma från egnland denna veckan, och undrade om inte hon och barnen kunde få komma till oss på kvällen, och eftersom vi hade bestämt att hon skulle komma någon dag så passade det utmärkt just igårkväll =)...

Jag lagade god chiken curry och efterrätt, och jag och faster, (Jannika), drack vin och pratade bland tända ljus ute på verandan ända in på småtimmrna =)...
Därav lite trött och "däven" idag ;-)...men det var det värt...

Trots pågår ute i trädgården!
Fina!
Harry, Tor, Daisy och Pepsi myser i soffan...


...mendans vi vuxna myste ute på verandan!

Jag vill tacka VBF, för den fina och trevliga kvällen igår...Raj, raj, raj!!!...

3 comments:

Linnéa said...

Alla fiiiiina! <3

Linda said...

Tack gumman! och snart ses vi!...

vbf said...

Raj, raj..... Vad hände med dom "normala" korten??? =)