Monday, August 30, 2010

Ledig dag!

Åh, vad skönt med en ledig dag.
Jag och Tor har ägnat förmiddagen åt mys här hemma, inomhus...Vi har sett på film, packat inför resan, duschat och dessutom varit in till stan för att handla lite sista-minuten-grejjer...om jag känner mig själv rätt så kommer det säkert bli någon mer "sista-minuten-sväng", in till stan ;-)...Har säker glömt något...

Tor var lire grinig och varm imorses så jag misstänker att det är vaccinet som han fick för en vecka sedan, som spökar, och jag tänker att det är lika bra vi håller oss lugna idag...Tor ska med sin farmor om ca 1 timme, för hon ska ta han till frisören...han behöver få av lite av sitt tjocka hår innan resan.
Det käns nära nu, och det käns bra!

Nu ska jag fortsätta att plocka och fixa lite här hemma...Tänkte städa lite ;-)...

No comments: