Monday, August 30, 2010

Play upstairs...

Godkväll bloggen!

Jag och M tittar på Fångarna på fortet och Tor har just somnat.
Han har varit febrig, trött och gnällig idag, så det var välbehövligt att ha en lugn dag. Han har inte ätit särskillt bra...men nu innan han lade sig så drack han lite välling iaf...

Svärmor och frisören hade haft lite kämpigt när Tor skulle klippas, men trots det tycker jag ändå att det blev bra...huvudaken är att han fick av lite av den långa kaluffsen ;-)

Jag och Tor har dessutom varit ute på prommis...Jag gick i rask takt och i slutet till och med jag sprang i sista uppförsbacken med en sovande Tor i vagnen. Jag trodde att jag skulle vara jättetrött efter dessa "slödagar", men benen pinnade på som bara den ;-)...Om Tor är bättre imorgon så han kan gå till dagis, som det är tänkt, så tänkte jag gå till gymmet innan jobbet...
...men om Tor fortfarande är febrig, så har svärmor lovat att ta honom när jag åker till jobbet...Tur att DU finns svärmor!

Play upstairs!



No comments: