Saturday, August 7, 2010

Shopping övervinner städning...LÄTT

Alltså, jag hade 2 val i morses efter dusch och frukost.
Antingen stanna hemma HELA min egentid och städa...eller åka in till stan för att få inhandlat lite nya träningskläder, (vilket länge har stått på min att-göra-lista). Såklart att jag åker in till stan för lite shopping...dessutom så bör man ju, som instruktör på en av sveriges strösta gymkedjor ;-), se lite respektabel ut...det är mitt argument =)...

...och se, ändå sitter jag här nu, hemma igen och efter min lunch bestående av bulgur, avocado och kräftstjärtar, ska jag ta tag i lite städning =)...Det finns tid ;-)...

Happy, happy för mina nya träningskläder...Nu ska jag bara införskaffa ett par träningsbyxor med lite loose fit, och ett par spinningskor...Men man kan inte få allt på en gång ;-)...
En bok fick följa med hem. Har en känsla av att den kommer vara sjukt bra!


No comments: