Monday, August 2, 2010

Abstinensbesvär BIG TIME och frustration i en klass för sig...


Tor är i säng och sover...Det var en trött kille som även ikväll nästan hann somna innan han hade lagt huvudet på kudden...inte så konstigt eftersom han bara sov ca 15 min på vägen hem från mammafikat, och varit vaken resten av HELA dagen.

Oh!, vad jag längtar till gymmet imorgon!...Då ska jag träna RIKTIGT hårt!...och hinna sola också tänkte jag ;-)
Jag mår verkligen inte bra när jag inte får träna när och hur jag vill...
Jag ska erkänna att jag har riktiga abstinensbesvär idag...jag är oerhört frustrerad att jag inte bara kan dra på mig träningskläderna och ta en löprunda...Jag är arg och sur, och känner mig besviken...
Värdet är underbart och löparskorna står där på skohyllan...jag skulle kunna springa hur långt som helst om jag bara fick idag, käns det som...
Men ack nej...Tor ligger uppe och sover och jag kan bara sitta på a*'#et och känna hur fettet lagras i mig...F*n!
Jag är faktiskt så arg att jag nästan vill gråta...Det är hemskt, det är tortyr!

Nu är det jag som sätter mig att tröstäta och tröstläsa!

2 comments:

vbf said...

Slappna av, vännen.
Häll upp ett glas vin & ta det piano........
Jag njuter for fulla drag här i Oak Lodge. =)))))

Linda said...

Hehe, jodå, efter lite coreövninger kunde jag komma till ro lite, och idag käns det lättare när jag vet att om några timmar är jag på gymmet...Idag ska jag njuta för fulla drag, för klockan 11.00 kommer svärmor och hämtar Tor =)...Du gör rätt i att njuta! Kram!