Wednesday, August 25, 2010

Dagen idag!

Idag har denna maman blivit höstfin i håret...blekta slingor och lite toppning var precis vad jag behövde inför resan och hösten...

Jag har inte hunnit ta något kort ännu...men imorgon ska ni få se min "nya look" ;-)...
Kändes hur som helst LYXIGT att få sitta hos frisören i några timmar, medans Tor var på dagis, och bara bli pampred!

Efter frisören så åkte jag bara hem för att äte lite lunch, och sedan ge mig iväg för att hinna vara med sista timmen på Tors dagis.
Jag ville att han skulle känna sig trygg och få en bra avslutning på första dagen efter semestern, och eftersom hans anknytningsperson slutade klockan 14, så bestämde jag mig för att komma och vara med mellan 14 och 15, så han inte behövde bli ledsen och leta efter henne hela sista timmen.
Det hade i vart fall gått suveränt på dagis idag, och nu käns det skönt att kunna lämna honom till trygga fina dagiset!

Jag har givetvis haft mitt spinningpass idag ,på onsdagar, som sig bör, och idag kom det 17 besökare!...Snacka om att spinningsalen var full av ENERGI! Härligt!


Kaffe och kaka i väntan på att blkningen skulle göra sitt i håret =)

No comments: