Thursday, August 26, 2010

Förändring!

Som vanligt när hösten är på intågande, så får jag en otrolig lust till förändring. Oftast vill jag förändra mig själv en aning, och så också denna höst =)

Igår var jag hos frisören och toppade håret och slängde i lite blekta slingor. Blir perfect nu lagom till resan =)...
Dessutom har jag de senste veckorna tänkt lite extra på vad jag stoppar i mig, och det har resluterat i 2,5 kg viktnedgång...
Jag vill ju såklart känna mig tonad och FAB när jag ligger där på sunny beach ;-)...och jag hoppas att veckan som kommer ska resultera i ytterligare 1/2- 1 kg viktminskning...

Aningens ljusare i håret, men längden ville jag behålla ett tag till ;-)



3 comments:

patricia said...

Du blev verkligen jättefin i håret gumman!

Ida said...

Skitsnyggt som vanligt,hot mama!! Kramar!!

Linda said...

En blir ju änna lite rosig om kinnera. Tack ska du ha Ida!