Friday, August 20, 2010

Fredag...och solen skiner!

Bild på Tor från i helgen.
En liten trädgårdsmästare som vattnar åt gammelmormor och gammelmorfar

Godmorgon kära blogg!

Jag orkade inte skriva igårkväll när jag kom hem.

Jag var så glad att jag hade fått mitt nya schema, och dessutom hann jag ringa på rasten och beställa tid för klippning och slingor nästa vecka. Perfect att bli fixad i håret innan bulgarienresan och hösten =)
Jag kan säga att jag hellre gör någon liten förändring såhär på sensommaren/ hösten, än i början på sommaren...för det är ju NU något uppiggande behövs,...känner jag ;-).

Igår vart jag ju inringd till en annan avdelning än min vanliga, men det gick jättebra, så jag ser fram emot att komma dit ikväll igen...roligt med lite variation ibland =)

Något som är mindre skoj är ju att M tydligen ska jobba idag igen. Det är hans sista semesterdag, och det hade varit kul om vi fick några familjetimmar innan jag börjar jobba...

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, sedan ska jag till tandläkaren...det är en vanlig kontroll eftersom jag inte har varit där på drygt 1,5 år...så det ska bara bli nyttigt och komma dit ;-)...

Blog ya later!

2 comments:

Anonymous said...

man vänjer sig med att gubbarna är på jobbet på semestern.Tror att di trivs rätt bra,annars skulle dom nog aldrig göra det.Ska bli skönt att komma iväg på resa.

Linda said...

Ja...tur de har jobbet ;-)
Japp, jag längtar som tusan efter resan nu!...Ska bli såå gött!