Tuesday, August 10, 2010

FunBeat



Jag har sedan 1 vecka tillbaka, registrerat min träning på FunBeat. Jeanette gav mig tipset om denna träningssajt där man själv kan registrera sin träning var dag. Jag var till en början lite osäker, och trodde att jag kanske skulle få ångest och dåligt samvete av att se min träning, men snarare tvärtom, så motiverar det att registrera och se sin träning i ett diagram/ almenacka minuter, kilometer och på lista. Jätteskoj för sådana träningsnördar som mig...eller för den som vill motivera sig själv att komma igång nu efter sommaren kanske ;-) Bara ett litet tips från Jeanette, till mig och Dig!

Dessutom kan man bli vän med andra...så om Ni skaffar FunBeat får ni gärna lägga till mig på er vänlista =)

Jag på gymmet idag!

1 comment:

jkas said...

Hej, Hej!