Wednesday, August 18, 2010

Jag är nöjd med dagen...

" Gammal" bild.
Från mitt första spinningpass i sommras som Kristina tog på mig
Åh, jag älskar känslan efter ett svettigt spinningpass...och idag var det svettigt =)...Det peppar verkligen att se hur besökarna ger järnet =)...

Jag är nöjd med denna dagen. Vi hade en underbar förmiddag och lunch på badhuset i grannstaden, väl hemma tog vi det bara lite lugnt innan jag åkte till gymmet för lite solning, styrketräning och spinningpass...
Tidigt imorses, efter min och Tors prommis, plockade vi upp avfallna och halvruttna äpplen i Tors skottkärra, så fick han köra och dumpa dem i buskaget =)...Han brukar vara så duktig och hjälpa till med det.
Det är ett evigt plockande på dessa avfallna äpplen varje dag...Phu...
Jag vill passa på att skänka en tanke till en mycket fin familj, som tyvärr har haft en dramatisk och jobbig dag idag. Skönt att höra att det verkar ha gått relativt bra ändå. Jag tänker på er!

No comments: