Monday, August 9, 2010

Ibland tar det emot att chansa, fast det kan resultera i något positivt...

Nyduschad och tittar på...gues what...Shrek såklart!

Nu ska familjen snart packa oss in i bilen igen. M ska åka och klippas sig, och jag tänkte att jag och Tor kan följa med eftersom vi ändå har ett ärende bort mot mamma ;-)...Vi har nämligen en liten present till henne =).

Jag fick just ett sms...förmodligen inget livsförändrande, men ibland måste man chansa, även om man trivs med hur man har det i livet, så finns det kankse oftast något som kan bli bättre...om man ser på lång sikt...och OM man vågar chansa, även om det kanske tar emot lite...

5 comments:

Patricia said...

Åhh nu blir jag nyfiken!!! Berätta, berätta!

Ida said...

Mee too =)

Linda said...

;-)...hehe, jag ska berätta när vi ses tjejer. Men som sagt, säkert inget livsförändrande...säkert inget som blir ändå ;-)

Jessie said...

Meeeen.... Berätta, berätta!! ;)

APS said...

Om du syftar på damsupén så KOMMER den att förändra ditt liv ;) Kram!