Wednesday, August 11, 2010

Trött mama!


Det är en trött men happy mama som äntligen har fått slå sig ner vid laptopen efter en lång dag med 2 arbetspass, (först på jobbet, och sedan på gymmet)...Snacka om busy day, och jag känner det i huvudet nu ;-)...och snacka om internetberoende, som jag har längtat efter denna stund idag ;-)...hehe

Jag måste bara säga att jag blev verkligen peppad på spinningen idag när det var så många trevliga som kom och spann och svettades med mig...Kul!

Mina killar har spenderat dagen med en sväng in till stan, thaimat och lek och bus här hemma.
Niklas har även kommit igång med gästrummet på övervåningen, så kanske ska det äntligen börja ta form så jag kan inreda en mysig, enskilld plats för fina gäster som ärar oss med ett besök någon gång =).

Det blir tyvärr nog med bloggning för idag.
Nu ska denna trötta maman lägga sig på soffan och bara softa...
Have FAB!
PoK/ Trasdockan



Bild från grillningen igårkväll!


3 comments:

patricia said...

Jobba inte ihjäl dig gumman!

vbf said...

Bra at du har jobb som du gillar och dessutom ett av dom som är till fordel......
Jg har jobbat 8-18 (utan lunch) som tandskoterska nu i en vecka så att jag RIKTIGT fortjänar min semester.
Oroa er inte for gästrummet till mig.(men tanken var fin)
Jag rockar upp i husbilen.......
Puss Jxx

Linda said...

Patricia;...Don´t worry...Det käns ju knappt som jobb, när man ser fram emot varje jobbtillfälle =).

VBF: Japp, husbilen får det bli this time, men nästa gång hoppas jag att du ska få provsova gästrummen. Ska bli så skoj att du kommer! KRAM!