Saturday, August 14, 2010

Smögenbryggan...

Idag har vi varit på smögenbryggan 2 gånger!
Jag, Marcus och Tor var inne vid lunchtid då vi fikade glass och gick en snabb sväng på bryggan.

Nu ikväll tog vi med mormor och morfar för att äta på "Göstas", och ta ännu en lite sväng på bryggan...och AM I GLAD?!...Jag hittade det finaste tvättfat, med tillhörande kanna att ha i mitt efterlängtade gästrum, när väl det är färdigt...Jag har letat ett tag nu den senaste tiden och att jag hittade det på rea idag gjorde dagens lycka =)...

Jag vill bara passa på att skriva hur tacksam jag är över det fina vädret vi har haft turen med i helgen.
Nu blir det en lugn kväll i soffan innan sängen kallar...
Have Fab!

Jag och Tor!
Me!
Mina!
Morfar och Mormor!

2 comments:

Anonymous said...

fina härliga kort.Du har tur som har mormor och morfar,det är så mysigt med de som är lite äldre.Hoppas att det blir fortsatt bra

Linda said...

Tack, tack!