Friday, August 6, 2010

Things you get to do...


Jag på jobbet ikväll
Hahaaa...hemma ensam! =)...(hoppas jag..., hade nämligen glömt att låsa dörren när jag åkte till jobbet, så kanske har jag en oinbjuden gäst nån stans här i hemmet? =S)

Idag på jobbet så sa jag till mina kollegor som jag jobbade med att, ikväll och imorgon förmiddag ska jag minsann återuppleva singeltiden...
Köpa färdigmat och äta/ göra sånt som jag gjorde när jag fortfarande var singel...(kanske inte dock en FREDAGkväll, (då hade jag förmodligen något annat för mig ;-)...men detta får duga nu =)...


Things you get to do when your home alone, pretending to be traveling back in time about three years or so;
Eat greasy pizza, eat a whole choklatebar (all by your self), read gossip and total crap...AND actually enyoing it!
En riktig färgklick idag!


Have FAB!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

vbf said...

Trodde M skulle komma hem??!
Mitt njutande tar slut idag......

Linda said...

M kom hem igår eftermiddag/kväll. Så han var hemma när jag kom från jobbet. Tor ska vi dock hämta idag!...