Sunday, August 29, 2010

Dålig uptade i vilodagar...

Fy på mig själv, vilken dålig uppdatering denna helgen.
Jag är och har varit lite förkyld sedan onsdags. Därför har jag varit försiktig med träningen. Jag har faktiskt inte tränat någonting sedan spinningen i onsdags...jag måste vara mycket försiktig nu innan resan ;-)...dessutom tror jag att min kropp fick lite nog, jag har ju tränat ganska hårt de senaste veckorna, och man måste lyssna på kroppens tecken!
Vilken skoj kväll det var i fredags på AfterWorken. Kvällen fylldes med lite tävlingar, mingel och pizza! Mina kollegor på Korpen verkar alla vara så trevliga och härliga människor! =)
Igår var vi inne en sväng i stan på förmiddagen då M behövde införskaffa sig ett par nya badbyxor, men i övrigt vilade jag mesta av tiden hemma, innan jag åkte iväg till jobbet.
Idag känner jag mig bättre, och ska snart köra ett litet corepass, men konditionen får jag fortfarande vara försiktig med, sedan blir det middag hos svärmor och svärfar innan jag åker till jobbet =)...
En lugn och skön helg har vi, och det kan behövas såhär innan resan =)...4 dagar kvar!
AfterWork med Korpen...
Not so fab mama!
Sjuk!
Snart är det jag och denna bikinin som ligger på Sunny Beach!


Hoppas Ni har en skön helg!
PoK/ Trasdockan

4 comments:

annett said...

jag ligger också där,fast i en annan bikini

Linda said...

Yes indeed!...Ska bli sååå gött med paraplydring i näven!

Ida said...

Åh så skönt,blir mycket avis =)) Ni kommer få det super gött!! Kram!

Linda said...

Ja, nästan så jag blir avis på mig själv ;-)...Tack Ida!