Friday, August 6, 2010

Redan fredag!

Förmiddagarna går verkligen så snabbt.
Jag och Tor har varit ute i trädgården någon timme idag, och sedan var det dags att gå in för att packa samman lite stuff som han ska ha med sig till farmor. Tor var trött och sover nu sin nap, medans jag lagar lunch.
Tor ska nämligen sova hos farmor i natt, eftersom jag jobbar kväll, och det gör jag även imorgon, så vi kände att det skulle vara lite onödigt om Tor bara kom hem och sov, för att sedan åka till farmor imorgon igen...Dessutom tycker han ju om att vara hos sin farnor, och hon tycker om att ha honom hos sig, så det blir en bra lösning =)...(och inte att förglömma, jag får en härligt kväll, natt och morgonförmiddag all by my self...*lovely*)
Imorgon kommer M hem också...nån gång under kvällen när jag jobbar. Tänk vad denna veckan har gått fort...
Morgonmys
Pussa och Krama kissen

3 comments:

patricia said...

Åh va härligt för dig! Jag vill också ha sovmorgon!
Hade vi inte bott så långt ifrån varandra hade vi kunnat umgås ikväll. Ricky är hos några kompisar och dricker öl. Så snart blir det film och götta =)

Linda said...

Ja, då hade vi säkerligen suttit och glott på filmen tillsammans!...hehe, eller sovit till filmen kanske ;-)

patricia said...

Ja, antagligen =) Jag somnar alltid nu för tiden hiihi