Tuesday, August 3, 2010

Hej i kvällen!

Hej i kvällen!
Visst är det en skön kväll ute?...skulle vara underbart att ta en löprunda ;-)...men jag har ju tränat på gymmet idag så jag är allt nöjd och mer till freds denna afton =)...

Nu har världens bästa svärmor och svägerska just åkt hem efter att ha varit lite barnvakt i eftermiddag till Tor. Tack ska ni ha!...Ni är guld värda!
Han sov ju ca 40 min i förmiddages, men mer än så hade han inte sovit idag, och somnade först 20.45, så kanske har Karolin rätt...jag får kanske lite sovmorgon imorgon ;-)

Nu ska jag bara njuta av en härlig kväll och gosa ner mig i soffan innan sängen kallar...ser verkligen fram emot spinningen imorgon, och att få köra mitt nya pass, för jag är oerhört nöjd med det måste jag medge ;-)...

Godnatt bloggen!
PoK/ Trasdockan

Trots marinblå-randig tunika och jeansleggins idag, så valed jag att gå lite "crazy",
så ist för mina marinblå seglarskor, så valde jag att inviga mina röda ;-)
Haha...

3 comments:

vbf said...

Jeggings heter det....... =)

patricia said...

Hoppas du får sovmorgon och att ditt nya pass går bra!

Linda said...

VBF; Jeggins?...låter som nått av Daisys härliga ord? Hoppas du njuter i hemmet av lugn och ensamhet =)

Patricia; TACK!, det ska bli så skoj att ses imorgon! Ha en skön dag!