Wednesday, August 18, 2010

Mysig baddag...nu till gymmet!



Vi har haft en mysig dag på badhuset i Skara. När vi kom det vid 10-tiden var det nästan bara vi där...rutchkanan, bubbelpooarna och bassängerna för oss själva...NICE!
Tor blev rejält trött efter ca 2 timmar, så vi fikade och sedan somnade han som en stock på hemvägen.
Men oj vad han lekte och skrattade, dök och "simmade"...Han älskar vatten och jag måste komma iväg någon gång i veckan nu när hösten kommer ;-)...Jag tror också att han tyckte det var extra kul att M var med ;-)
Nu ska jag byta om och snart dra iväg till gymmet. Skönt att de vanliga öppetiderna har kommit igång på Korpen nu, så hinner jag kanske dit och sola och köra lite styrka innan spinningen ;-)...och dessutom koppla in datorn och förbereda spinningsalen utan större stress ;-)...
Mina fina killar bubblar.

No comments: