Friday, August 20, 2010

Jag är allt bra, bra...

Mys i soffan just nu!

Jag är allt bra, bra ;-)...

Vilken tur jag hade som åkte in för lite lunchspin idag, för när vi satt där flera tjejer och väntade när klockan var 12.00, så dök instruktören aldrig upp...
Tur att jag är så bra på att ta initiativ, så jag rotade fram någon gammal cd-skiva och improviserade fram ett svettigt pass...
Förhoppningsvis så kompenserar mitt initiativ upp det dåliga inflytandet att instrukören inte dör upp...Vi måste ju värna om våra kunder och besökare på Korpen.

...och på jobbet har det också gått bra.
Jag hade turen att få arbeta tillsammans med en av min svärmors bästa vänner =). Vi gjorde ett bra team och kvällen flöt på bra.
Det har verkligen varit skoj att vara ute på en annan avdelning och jobba lite, men imorgon ska jag tillbaka till min kära hemavdelning, och jag längtar faktiskt =)...

Jag känner mig verkligen nöjd med dagen. Jag har fått gjort så mycket, och allt har gått så bra, (förutom att jag hade ett hål i en tand som ska lagas, men det trodde jag också), så vissa dagar känner man sig helt enkelt bara nöjd och tillfreds med sig själv. Man måste få erkänna att man är allt bra, bra ibland ;-)

Godnatt bloggen!

PoK/ Trasdockan

No comments: