Wednesday, August 4, 2010

Så var det kväll igen, dags att njuta!

Det har sina fördelar att jobba på gym ;-)
Numera parkerar jag nästan alltid här när jag ska träna =)


Åh, så skönt det vara att svettas ordetligt i eftermiddag på spinningen.
Det var ett gäng med glada tjejer som kom och gjorde mig sällskap idag =)...Kul att det kommer några personer varje gång, även om det är sommar. (Varför det nu skulle vara ett godkänt resonemang till uppehåll från trängen, som många anser??? ;-)
När jag kom hem mötte jag Tor och svärmor här i trädgården. De hade varit hos Karolin och plockat hallon och fikat. Tor verkar oerhört nöjd med sin dag, och när farmor hade åkt var det kvällsmat, tandborstning och sedan sängen som gällde för Tor. Han har ju bara sovit 40 min idag också, så därför gav han ingen protest när jag la ner honom i sin säng...Han har varit riktigt duktig den senaste tiden med att acceptera läggningen...och även om han han dragit ner på sina dagsnapar så är han en solstråle hela dagen =)...Jag är så stolt över min stora kille =D!
Nu ska jag njuta av att det är kväll...en underbar sådan, och kanske skulle jag ta mig ett glas vin...eller vátusan, klart jag ska! ;-)
Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: