Thursday, August 12, 2010

ohoh...Tjejmilen nästa år?

Jäklarns...Nu har ett litet frö planterats i mina tankar om att jag ska anmäla mig och springa tjejmilen i Stockholm, nästa år.
Bara för att 2 av mina kollegor på jobbet ska springa nu i år, och de satt och pratade om detta igår, så blev jag sjukt sugen på det själv.

Det är visserligen ett år dit, men jag känner att detta kan råka bli en sån där, "jag-hoppar-ner-och-sugs-med-i-ett-svarthål-innan-jag-egentligen-hinner-tänka-efter-grej"...och då är det liksom försent att kravla sig ur, så jag har inget annat val än att genomföra det fast jag egentliegn tvivlar på min egen förmåga...
...egentligen har jag redan hoppat, därför, bara för att jag har tänkt tanken nu, så kommer jag bli besviken på mig själv om jag inte genomför det...

Skoj!

6 comments:

patricia said...

Det fixar du! Kram

Linda said...

Ja, klart jag gör...eh,eller? =S...Du ska inte med då ;-)

patricia said...

Jag hahahaha,, jag kan titta på istället =)

Linda said...

Ja, mitt mentala stöd =)...Hjälpa mig att festa på fredagen, shoppa på lördagen, och stötta mig mentalt under loppet på söndagen ;-)

patricia said...

Hahahaha ja det vore ju ballt! Jag hjälper dig lätt!
Ska jag skriva in det i almanackan?!

Linda said...

Hehe, Ja, sista helgen i Augusti tror jag tjejmilen vanligetvis går av stapeln, (med undantag för iår), men skriv upp det du...Ska jag gölra ;-)...Kom ihåg att skriva i 2011 bara ;-)