Monday, August 2, 2010

Denna veckans första tankar...

Godmorgon!

Tänk att det bara är exakt 1 månad kvar till vi åker till Bulgarien!...Iiii, jag har resfeber redan! Men det ska verkligen bli skoj!

Idag är jag och Tor bjudna på mammafika hos Patricia. De är en liten grupp som brukar träffas att fika, och idag fick vi komma om vi ville, och såklart vi vill =)...Ska bli kul!

Tänk vad gott man sover när man har en hel säng för sig själv...eller, jag får ju dela med katten är klart, men han gör inte ett ljud av sig. Jag har sovit hela natten utan att vakna en endaste gång...och Tor har också sovit gott efter lite nattavälling vid 23.30 igårkväll ;-)...
Jag satt nämligen uppe och tittade på SATC, (den första filmen), som de visade på en av Canal+kanalenra igår...Jag kan se det hur många gånger som helst...och ÅH, vad jag längtar till 2:an kommer på DVD

Förresten fick jag även rensat lite vinbär igår...Tre rensade liter fick jag ut...och jag hade nog kunat rensa ut en liter till...om jag bara hade haft tålamod och ork i armarna...verkligen ansträngande det där ;-)...

Sammanfattning; Även om vi saknar M massor redan, så får jag ändå erkänna att det är ganska skönt att ha kvällarna helt för mig själv, och bestämma vad jag ska grejja med, vad jag ska titta på, och dessutom ha hela sängen för mig sjäv... ;-)


4 comments:

Anonymous said...

vilka fina bilder på min lille bärplockare. Love/M

Linda said...

=D...

vbf said...

Jag är oxå själv i veckan (forutom Benson- grannens hund). M&co (och Pauline!!!) har åkt till Skegness där Melanie sommarjobbar. Njut av lugnet, det ska jag.... Kram

Linda said...

Åh, vad skönt!...Så mycket lugn vet jag inte om jag får, jag har ju fortfarabe Tor här hos mig ;-)...Men jag kommer allt få några barnfria dagar och nätter här hemma jag med =)...Tors framor har lovat att ställa upp =)...Man är ju bra bortskämd!