Tuesday, October 5, 2010

By the way...

Förresten...kommer ni ihåg inlägget som jag skrev i augusti som några blev nyfikna på både via kommentarer här på bloggen, och IRL?...

Nu i efterhand kanske det inte är så svårt att först att jag syftade på att ta chansesn och skicka iväg en jobbansökan angående just denna tjänsten som jag ju har fått nu...

Som inlägget och komentarerna visar så var jag ganska inställd på att jag inte skulle få tjänsten...men det fick jag ju...och livsförändrande käns det verkligen...i och med den trygghet som ju en tillsvidaretjänst ändå innebär...

...och skönt käns det att jag dessutom vet vad det är för ställe jag ju hamnar på...käns tryggt att veta att jag kommer till ett ställe som jag vet att jag tidigare har/ och kommer trivas...det vill man ju ändå känna, eftersom jag ju faktiskt lämnar ett ställe där jag också verkligen trivs...

No comments: