Thursday, October 7, 2010

Utomhuslek...äntligen!


Tor hade nog längtat efter att få komma ut lite. Vi var ju inte ute mycket igår...bara typ 15 minuter innan M kom hem, och sedan stannade dem ute medans jag sprang 2,5an...så sammanlagt ca en halvtimme fick Tor vara ute igår, och det är inte riktigt vad han är van vid...

Så idag, innan jag ens hade hunnit äta upp min frukost, så kom Tor med typ 1 av varje sko, både till mig och till honom, för att visa att det var dax att gå ut...dock fastnade han uppe på sitt rum med att rita, bygga med klossar, leka och läsa bok...i någon timme innan vi väl kom oss iväg ut.

Det har ju regnat i natt och i morses så det var sådär härligt syrerikt i luften...(det hade varit underbart att ta en löprunda i detta vädret ;-)...

Efter ca 1,5 timmar var det iaf dax att komma oss in igen för lite lunch, och nu sover Tor.
Han har varit feberfri igår, inatt och idag, (bara lite snuvig), så imorgon får det bli dagis, men idag ska svärmor ha honom en liten stund från att jag börjar jobba till att M kommer hem...
Jag tror att Tor han njutit av dessa "hemmadagar"












No comments: