Tuesday, October 12, 2010

Det blev kväll idag med...

Såhär glad är Tor när han är hemma med pappa och får visa upp alla sina favoritleksaker ;-)


Nu är jag hemma från denna kvällens arbete...Nu har jag jobbat 6 kvällar i rad, och det ska bli SKÖNT att vara ledig imorgonkväll...och att ha spinning ska också bli skönt känner jag...behöver mig en rejäl dos nu =).

Vissa utav mina kollegor på mitt nuvarande jobb är verkligen guldpersoner, och jag är så glad att jag har funnit dem.
Tråkigt kommer det givetvis bli att lämna arbetsstället, men jag är så glad att man kan hålla kontakten ändå, vilket jag absolut kommer att göra med vissa av dem...Man har ju inte råd att tappa kontakten med sådana guldpersoner, när en sådan väl träder in i ens liv =).

Förresten var jag ju ute på min löprunda innan jobbet idag. Det går utför för mig...idag tog jag mig runt på 26min 45sek...Phu, ruggig tanke det där...Jag sa till M att det börjar ju märkas att jag närmar mig 24, jag blir äldre helt enkelt ;-)...Hehe, ne skämtosido, men jag vet inte vad jag gör för fel, det kändes nämligen som jag höll ett bra och jämt tempo idag, men jag kände mig mycket stum i vaderna de sista 2 km, så jag tror att det påverkade en del faktsikt...

Vi gjorde mysigt på utegården, (på jobbet), med ljuslycktor ikväll.

No comments: