Friday, October 22, 2010

Get it out!

Nu vart sista dagen på gammla jobbet gjord, och det kändes lite jobbigt att lämna idag, det är ju det som är den tråkiga biten med att byta jobb, men nu har jag bara det roliga och braiga att se fram emot...nämligen att börja på mitt nya, (fasta ;-), jobb =)...och det sker imorgon!

(Dessutom kan jag meddela här på bloggen, att i måndags fick jag reda på att min och min kollegas, (Annas) extratjäntser på 50% vardera, ändå ska utgå nu...så mitt nya jobb kom verkligen som skänkt från ovan =)

Tor hade turen att få bli hämtad från dagis av farmor idag, och efter det åkte dem hem till henne för att leka och busa, så jag hade egentid här hemma efter jobbet en stund, och sedan kom jag på att jag lika väl kan passa på att komma iväg på BodyPower-passet, (BodyCombat) för Mia C på Korpen.
Så iväg bar det för lite solning, styrkepass och sedan 45 minuters stenhård konditionsträning =) *lovely*. Ett bra sätt att få ut frustration och aggretion, Just gett it out! ;-)

Nu har vi avnjutit hemmagjord pizza, och resten av kvällen består av fredagsmys med mina killar här hemma....(och jag har fått tillbaka min laptop ;-), dock utan bilder, musik och andra sparade prylar, men eftersom jag har min externa hårdisk så klagar jag inte, (bilderna är det viktigaste)...dessutom är laptopen mycket snabbare nu ;-)

Ha det FABalicious!

No comments: