Saturday, October 23, 2010

24 år blir jag idag!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, ne det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!...
Yihoo!, Jag vaknade av att Tor och M kom in med paket till mig nu på morgonen...och jag har ännu ett paket att öppna när jag kommer hem ikväll ;-)...

Nu blir det snart frukostmys i tvrummet, och innan jobbet idag, ska jag faktiskt åka till gymmet för ett spinningpass, då vi behöver det i vårat 2mannalag, för att inte halka efter i ledningen ;-)...

Födelsedag, nytt jobb och träning på samma dag...Det är ju bara så bra =)

Grattis till mig!

4 comments:

annett said...

GRATTIS GRATTIS hoppas att din dag blir jättebra.Min kommer bli bra för jag får låna Tor.Har förberett middag så det blir kalopps och potatis.Ha det bra

mammaigrondal.blogspot.com said...

Grattis Linda! Du ser inte ut att vara en dag äldre än 20 :) Kram.

Lena Askerlund said...

Grattis önskar mamma. Det var kul att träna tillsammans idag. Det ju ett tag sen sist. Ha en riktigt bra födelsedag och första dag på nya, fasta jobbet!!!
PUSS och KRAM

Linda said...

Tack ska ni ha! =)...Det är kul att fylla år!