Wednesday, October 6, 2010

Det blev lite träning idag ändå...

Igår, innan jag var ute på min löprunda så fick jag verkligen kämpa mot min egen villja och lathet för att ens komma mig iväg...
Motivationen var inte på topp precis...alla har vi ju svackor...

Det kändes skönt efteråt, men jag kände ändå att jag såg fram emot mitt spinningpass idag, och att det skulle trigga igång motivationen ändå lite mera.
När jag insåg att spinningpasset inte skulle bli av, och att jag ist skulle bli sittandes här hemma, helst inne för lungets skull, så blev jag verkligen besviken.

M skulle på bowling idag efter jobbet, men jag tänkte att eftersom han skulle komma hem strax efter 18-tiden, så skulle jag hinna med en snabb löprunda innan mörkret föll på, trots allt =).
Jag bestämde mig för att ta 2,5 km,...13.44 klockade jag in på...inte jättenöjd med tiden, men mesta av biten var motvind, så jag skyller på det ;-).
Dessutom har jag ett nytt mål, och det är att ta 2,5an på under 12 min... till att börja med ;-)...

Efter löprundan körde jag ett snabbt corepass med bollen innan jag tillslut kunde sätta mig till bords och äta min goda middag, (se föregående inlägg).

Nu ska vi ha familjemys...
Det har varit skönt med en göra-ingenting-dag...
PoK/ Trasdockan

No comments: