Tuesday, October 19, 2010

Tandläkaren och nytt läppglans

Hej bloggen.
Här sitter jag med bedövad mun, men äntligen, lagat hål...fysingen då...och dessa tandläkare och tandhygenister tjatar på mig att sluta äta godis.
Mycket självdisiplinerad är jag...men tyvärr så är, har, och kommer, godis alltid vara min svaghet här i livet...så är det bara...

Min laptop krånglade igårkväll, så efter tandläkaren idag, var jag på lillebrors jobb och lämnade den, så han får se om han kan fixa den...Han trodde inte att det skulle vara något problem...men just nu känner jag min mycket tacksam för min lilla externa hårdisk där jag har alla bilder och filmer från de senaste 2 åren ;-)...
Just nu sitter jag med våran "backup", som vi ju köpte i sommras...Minilaptopen, tur den finns ;-)

I eftermiddag ska jag och Tor få härligt fikabesök av Ida och Wallentin. Så efter besöket hos bror min, så tog jag vägen till "Henrys bageri" för att köpa lite nybakat ;-)...En jättegod och nybakad varm solrosfrölimpa fick jag med mig också, för den såg väldans god ut där den låg =)...

Och ÄNTLIGEN har jag fått införskaffat en ny mascara och nytt läppglans!
Eftersom jag ändå var i närheten av Åhlens så tänkte jag att nu är det änna dax...
Det fick bli Lancome, som ju sig bör och brukar ;-), men ist för att köra på de gamla säkra korten Hypnose, och Toffé R´nB, så har jag nu satsat på Hypnose Drama, och Pamplemosse.



Det var dagen hittils =)
Hoppas Du har en alldreas härlig dag!
PoK/ Trasdockan

No comments: