Monday, October 4, 2010

Damsupén!

Jag har valt ut några bilder att visa här på bloggen från helgens underbara damsupé...;


Lambrinigirls!

Lejontämjaren Linnéa visar hur dem ska tas ;-)...
Fina Anna!
Me...
Sttrax innan sittning...
Vi hade plats vid honörsbordet...fint sá dä vá...
Bara några av alla 95 sittandes damer denna afton...

Anna fick skriva i min Damsupé-bok, som Linnéa hade gett oss varsin =)...så vi kan ha med alla kommande damsupér ;-)
Linneá håller tal...Underhållning...Praktisk kvart
Anna, Linnéa och jag
Annica, Linnéa och jag
Annica och Anna on the dancefloor...och sista respektabla bilden för denna kvällen ;-)
Men tänke ta er igenom 3rättersmiddagen också =)...
Otroligt GOD middag får jag säga...
MoulesMarinéres med bröd och aioli.
Musslor ;-)...*gott*
Majskycklings-ballotin med svampragu och tryffelolja, serveras med potatisterrin, savoykål suterad med bacon och grädde samt rödvinsås.
Muffin med trippelchocklad serveras med italienskmaräng och halloncoulis.
...som sagt...FINT SÀ DÄ VÀ...
Hela kvällen var underbar...och jag säger det igen..."Ill be back"...

2 comments:

vbf said...

Väldigt fina bilder på väldigt fina tjejer. Det var tur att jag inte kom. Alla hade trott att jag var deras mamma.....
Jisses så unga, dessa studenter..
Jxx

Linnéa said...

Jag tycker praktiska kvarten var mest underhållande tror jag :) Verklige, så sjukt kul att du kom upp! Jag mailar datum för nästa termin så fort jag fått det! ;) Och jag hoppas du hade fina kommentarer i sångboken och övar ordentlige! (Det blir förhör i jul när jag kommer förbi med bäskan!) Xxx