Wednesday, October 6, 2010

Hemmadag...

Det blir en hemmadag...
Igår, precis när jag skulle börja jobba, ringde dagis och sa att Tor hade feber efter vilan.
Jag hade ju just lämnat bilden, (den med barnbilstolen i), hos M så han fick hämta Tor och sedan hade de åkt hem och tittat på Schrek...

Vi bestämde att Tor får vara hemma från dagis idag och imorgon så hoppas vi att han kan gå på fredag. Det är ju den där nedrans tanden som spökar för honom...Han har superont av att få tänder...och det värsta är att lång tid ska varenda jäv*a tand ta på sig också...Han har haft lite problem med tanden i någon vecka nu...men ingen feber förens igår...

Jag som skulle ju haft spinning idag och hade sett fram emot det, men jag hoppas att det löste sig och att de hittade någon som kunde ta mitt pass...

Tor sover nu, för han var så trött efter frukost, följt av en välbehövd dusch, och jag tänker låta honom sova så mycket som han vill idag...det behöver han.

...och jag ska erkänna att det käns ganska så skönt med en HELT ledig dag...för jag har ganska mycket going on i mitt liv just nu, och min kalender är totalt fullspäckad, så kanske är det bara bra med denna lediga dagen...

2 comments:

patricia said...

Åh stackars liten. Hoppas han kryar på sig snart. Det är jobbigt med tänderna.... Jamie ligger också med 40 graders feber =( Tror också att det är en tand, fick syn på en ny tand igår så det är väl det.

Linda said...

Åh, gubben då...Det är så jobbigt när det inte kan prata och uttrycka själva var de har ont. Hoppas att han blir bättre snart, han har ju varit lite till och från ett tag nu.