Sunday, October 17, 2010

Dagens trädgårdsaktiviteter

M är och spelar innebandy och Tor äter smörgåstårta och tittar på Emil i Lönneberga.
Det börjar bli kväll, och jag ska njuta av denna söndagkvällen =)...

Eftermiddagen, (efter kalaset), har spenderats utomhus med trädgårdsfix och lek.
Tor hade turen att få en rutchkana av våra grannar, de har barn som är några år äldre än Tor, och de hade vuxit ifrån rutchkanan.
Jag vet att Tor tycker väldigt mycket om åka, (iaf när han har varit hos kompisar och på ÖF, som har rutchkanor), så Tor har åkt och åkt och åkt...och jag har klippt ner hälften av landet, (för hand), så nu har jag en blåsa på långfingret trots att jag såklart använde trädgårdshandskar. =S...

Jag är så nöjd med denna dagen, kalaset, mina presenter, ...och livet i allmänhet!...
God kväll!
PoK/ Trasdockan







1 comment:

Lena Askerlund said...

Tänkte på att Tor kanske behöver vinterkängor nu när det börjar bli kallare? När han var hos mej i helgen så gick vi ute i trädgården och hans gympaskor blev blöta och fötterna lite kalla.