Friday, October 15, 2010

Att känna på hösten...

Vilken bra dag!
Jag började såklart med ett härligt och svettigt tränings, (spinning), pass, förljt av solarium bastu och fixa irodning mig på gymmet.
Jag hann också en snabb sväng till mataffären för att handla ingredienser inför tårtbak imorgon, innan jag hämtade Tor på dagis, för klockan 10.00 var vi nämlingen bjudna på mamma/ gangstafika hos våra vänner i byn =). Tack finaste Ida och Wallentin, Jessica och Elliot, för en trevlig förmiddagsfika i ert sällskap!
Väl hemma somnade Tor ganska omgående för att vakna 1,5 timme senare och äta innan vi gick ut i trädgården.

Nu har jag och Tor just kommit in efter några timmars utomhusaktiviteter.
Tor har hjälpt mig att slänga massa blommor och sådär som jag såklart har lyckats ta död på, dessutom har vi gjort ett försök att rädda mina blomsterarrangemang vid pumpen ;-)

Efter lite fix och don så tog vi oss en prommis, och jag konstaterade att det är nog bannemig dax att börja använda pannband eller något för jag fick verkligen ont i öronen...
Det har varit en härlig eftermiddag utomhus, och det är gott att känna på hösten lite...

Working hard.
Min allderes egna gardner...

Nu kom pappan i huset, hem...och ikväll blir det Chicken tikka till fredagsmiddag ;-)...


2 comments:

Ida said...

Tack så jättemycket själva =)) Alltid lika mys å ses!! Kram!

Linda said...

Ja, det är skoj att ses och att grabbarna får träffas lite ibland =). Ha sås koj på måndag! Kram