Wednesday, October 13, 2010

Sweet Wednesday!

mmm, första morgonen på ett tag som det faktiskt kändes ganska lätt att gå upp, och jag inte somnade om i soffan framför barntv...
Det tar på krafterna att jobba många kvällar i rad, men nu vet jag ju att jag inte gör kväll förens på måndag och dessutom har jag härlig spinning att se fram emot idag =).


Jag hoppas verkligen att det kommer någon, för 2 veckor sedan var det inte jätteskoj att sitta och vänta och ingen dök upp...(hmm undrar om någon kom förra onsdagen när Tor var sjuk?, ska kolla det idag).


Något mer som jag har att se fram emot idag är att jag ska ta vägen förbi Rydens och köpa nya arbetskläder =). Nu när jag är fastanställd har jag ju som alla andra fastanställda rätt att köpa arbetskläder för en viss summa varje år, och eftersom jag inte var med i våras, så får jag åka nu sa chefen till mig när jag var där i måndags =)

Ikväll blir det familjemys med Chicken Fajitas till middag, efter M kommer hem från bowlingen.
Idag käns det lätt att leva. Härligt med Onsdag!
PoK/ Trasdockan





No comments: