Tuesday, October 26, 2010

Ledig tid...

Skönt med några härliga lediga dagar! Igår var vi bara hemma och myste...Vi hade en riktigt bra dag...och idag ska vi åka till min farfars fru för lite förmiddagskaffe, annars har vi inget speciellt planerat på agendan...jag ska väl förbereda lite inför resan på torsdag =)...
Det är ju egentligen inte så mycket att packa osv...jag kommer inte ha med så mycket dit...hellre hem ;-)

Imorgon har vi/ jag en såndär monsterdag, som jag inte alls ser fram emot där ALLT ska hinnas med...det är utvevklingssamtal på dagis, spinning, inkontinensutbildning med jobbet, möte med Korpen, och så måste jag veckohandla också innan jag åker, så mina killar här hemma har något att äta medans jag är borta ;-)...

Ne..ledigheten idag ska njutas!
Kram!



Utomhus the other day!
Nya vinterkängor som Tor har fått at farmor, var välbehövligt!
Tack farmor!


2 comments:

annett said...

dom satt otroligt bra stövlarna.Är det nu du ska till England?I så fall var rädd om dig.Kan hända att jag tittar in i morgon eftermiddag

Linda said...

Ja, de är superfina och han trivs verkligen i dem =)
Du är välkommen om du kikar in, men Tor är nog inte hemma förens strax efter 17.00...
Busy day imorgon...